תפריט נגישות


מידע הצהרת נגישות
תצוגת צבעי האתר (* בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה סגירה
image/svg+xml

שאלות נפוצות

איך אדע אם הבעיה הרפואית שלי מתאימה לשירות וירטואלי?

לפני שקובעים תור וירטואלי, יש לפנות למרפאה הרלוונטית כדי לבדוק אם השירות המבוקש אכן ניתן ואם הוא מתאים למצבך.

 

מה היתרונות של קבלת שירות רפואי מרחוק?

מצד אחד, מקבלים טיפול מקצועי ואיכותי ממש כמו במרפאה. מצד שני:

  • חוסכים נסיעה, חניה והמתנה בתור.
  • נמנעים מחשיפה לחולים ולזיהומים.
  • נהנים מהסביבה הביתית הנעימה והרגועה.
  • ניתן לקיים שיחת ועידה עם בן/בת משפחה או חבר/ה.


האם יש הבדל בין הטיפול שאקבל אם אגיע פיזית לשיבא לבין הטיפול הווירטואלי?

לא, אין הבדל. הטיפול נעשה על ידי הצוות בשיבא, המסוגל גם לבדוק אותך מרחוק בעזרת טכנולוגיות חדשניות. אם יעלה צורך בבדיקה פיזית במרפאה, יזמינו אותך להגיע לשיבא. ויש אפילו יתרון במפגש הווירטואלי: ניתן לראות את פניו של המטפל, בעוד שכאשר נפגשים פנים אל פנים במרפאה המטפלים מקפידים לעטות מסכה.


האם אוכל לקבל מהרופא/ה מרשמים או הפניות לבדיקות?

מכתב סיכום עם ההמלצות הרפואיות יהיה זמין לך בתיק הרפואי האישי בשיבא קונקט או יישלח במייל. עם המכתב ניתן לפנות לרופא/ה המטפל/ת להנפקת מרשמים או הפניות לבדיקות שהומלצו.

 

האם המידע הרפואי שמועבר בפגישה הווירטואלית מאובטח?

ודאי. המידע שנמסר מנוהל בהתאם לכל הסטנדרטים המחמירים של אבטחת מידע המקובלים בארגוני בריאות בישראל.


יש סיכונים למפגש מרחוק?

אולי שתתמכרו לטיפול מרחוק ולא תרצו להגיע למרפאה :) וברצינות: אין סיכונים בקבלת טיפול מרחוק. ובכל מקרה, אם יעלה צורך לבדיקה או לטיפול פיזי בבית החולים, יזמינו אותך לעשות כך.

חשוב שבמהלך המפגש המטופל ישתף את המטפל בתחושות ובמידע רלוונטי, ממש כפי שמומלץ לעשות במפגש פיזי במרפאה.

במקרים שבהם הקליטה הסלולרית חלשה או שהטלפון תקול, ייתכנו תקלות טכניות. במקרה זה ייתכן שהיה צורך לקבוע מועד אחר או להגיע פיזית למרפאה.


ואם אין לי סמארטפון?

הטיפול יכול להתבצע מטלפון סלולרי חכם (סמארטפון) , מחשב נייד (לפטופ) או מחשב נייח עם מצלמה.

 

האם השירות בתשלום?

ביקורים שעליהם קיבלת התחייבות מקופת החולים (טופס 17) לא יהיו בתשלום נוסף. אם אין לך טופס 17, או שמדובר בשירות פרטי, הביקור יהיה בתשלום.

 

איך קובעים תור?

לאחר שבדקת את התאמתך לשירות במרפאה המבוקשת, יש לקבוע תור במוקד הדיגיטלי של שיבא ולציין כי התור המבוקש הוא וירטואלי. להנחיות מפורטות